WPFClick to open larger map

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of heeft u onvoldoende antwoord gekregen op uw vraag? Stuur ons een mail en wij zullen u waar mogelijk van dienst zijn: info@lelacbleu.nl.

Wat zijn de aankomst– en vertrekdagen?
U kunt in het hoogseizoen alleen aankomen en vertrekken op zaterdag. Daarbuiten zoals is aangegeven in de beschikbaarheidskalender. Wilt u op een andere dag aankomen en/of vertrekken, neemt u dan contact op met ons. Telefonisch op +31 (0)20 – 811 03 04 of per email info@lelacbleu.nl

Wat zijn de aankomst– en vertrektijden?
Wij verwachten u tussen 16.00 en 19.00 uur. Vertraging onderweg? Laat het de parkbeheerder weten, Tel: +33 565370511. Tussen 8.30 en 10.00 uur nemen wij graag afscheid van u.

Mag ik de aankomst– en vertrekdag gebruikmaken van de faciliteiten?
Ja, dat is toegestaan. Wel dient u zich bij aankomst eerst aan te melden bij de receptie.

Zijn de woningen allemaal hetzelfde ingericht?
Het interieur is bij de meeste accommodaties gelijk maar niet in alle gevallen. Wel is het niveau hetzelfde. De foto’s op de website kunnen dus afwijken van de werkelijke inrichting.

Met hoeveel personen mag ik maximaal gebruik maken van de accommodatie?
In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie en is het maximaal aantal toegestane personen. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet toegestaan dat er meer mensen in de accommodatie verblijven. Er kunnen dus geen extra bedden/kampeerbedden/luchtbedden bijgeplaatst worden. Kinderen tot en met 2 jaar worden wel als extra persoon geaccepteerd. Het kind moet dan wel in een kinderbedje slapen.

Kunnen we een bepaalde bungalow of villa reserveren?
U kunt bij uw reservering uw voorkeur aangeven. Wij zullen ons best doen maar kunnen u niet garanderen dat u deze krijgt.

Zijn er accommodaties geschikt voor astma/COPD–patiënten?
De vloeren van alle huizen hebben allen plavuizen. In de meeste huizen zijn huisdieren niet toegestaan en mag er niet gerookt worden. Geef bij uw boeking aan als u zo’n huis wilt.

Zijn er accommodaties speciaal ingericht voor invalide/minder valide personen?
Er is op het park 1 accommodatie die specifiek is ingericht voor invalide personen. Daarnaast zijn er huizen die gelijkvloers zijn en geen of nauwelijks drempels hebben. Hier verblijven regelmatig gasten met een rolstoel. Geef bij uw boeking aan als u zo’n huis wilt.

Zijn er rookvrije accommodaties op het park?
Onze huizen zijn allemaal rookvrij. Helaas kunnen wij u geen garantie geven dat uw accommodatie 100% rookvrij is. Dit is gebaseerd op het vertrouwen dat de niet–roken–regel wordt nageleefd door gasten die voor u zijn geweest.

Is bedlinnen verplicht?
Bedlinnen is verplicht en wordt apart berekend. Het is mogelijk tussentijds het bedlinnen (tegen betaling) te vervangen.

Zijn er handdoekpakketten / keukendoekpakketten aanwezig?
Deze zijn niet standaard aanwezig maar wel (tegen betaling) bij te bestellen of tijdens uw verblijf af te halen bij de receptie.

Beschikken alle woningen van een bepaald type over dezelfde faciliteiten?
Ja, het uitrustingsniveau is per accommodatie op ieder park in principe gelijk.

Mogen wij zelf de accommodatie schoonmaken?
Nee, de eindschoonmaak is verplicht en de kosten daarvan worden bij uw boeking automatisch op de factuur vermeld.

Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?
U kunt voor annulering van uw reservering per mail contact opnemen met Bungalow.Net (info@lelacbleu.nl) en de reden voor annulering doorgeven. Vervolgens wordt nagegaan of u (een deel van) uw betaling terug krijgt. Voor verdere informatie, verwijzen wij u naar de (link) algemene reserveringsvoorwaarden van Bungalow.Net, waarin ook de annuleringsvoorwaarden staan.

Is het mogelijk om een annuleringsverzekering af te sluiten?
U heeft in principe altijd de mogelijkheid om tijdens het boeken zelf een annuleringsverzekering af te sluiten.

Ben ik verplicht een aanbetaling te doen?
Binnen 8 dagen na boekdatum dient u de aanbetaling te voldoen van 30% van het totaalbedrag. Bij Last Minute boekingen binnen 10 weken voor aankomst, acties of aanbiedingen wordt het gehele bedrag in een keer gefactureerd. Eventuele ter plaatse te betalen kosten voldoet u bij aankomst op de receptie

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De huursom kunt u vooraf voldoen via iDeal, creditcard of bankoverschrijving. De ter plaatse te betalen kosten kunt u bij aankomst voldoen met bankpas, creditcard of contant.

Wordt er een borgsom gevraagd?
Ja, er wordt bij aankomst een waarborgsom gevraagd. Deze waarborgsom dient bij aankomst met uw creditcard te worden gereserveerd of per bankpas te worden betaald.

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?
Indien de woning volgens de richtlijnen achter wordt gelaten, wordt de reservering/borgsom binnen twee weken vrijgegeven/teruggestort op uw rekening. Bij breuk (inventaris) of andere schade of bovenmatige vervuiling wordt een deel van de borg ingehouden.

Is het mogelijk om de auto bij de accommodatie te parkeren?
Le Lac Bleu is autovrij en heeft een centrale parking op het park. Er kan alleen bij aankomst en vertrek de auto bij het huis worden geplaatst tenzij u een invalidenparkeerkaart heeft.

Wat zijn de mogelijkheden voor de huur van kindermeubilair?
U kunt een kinderstoel en kinderbedje gratis reserveren mits beschikbaar. Kinderen tot en met 2 jaar kunnen in een kinderbed slapen. Kinderen vanaf 3 jaar slapen in een groot bed.

Ik heb een boeking gemaakt maar ik zie nu een leuke aanbieding. Kan ik mijn boeking omzetten?
Kortingsaanbiedingen gelden niet voor reeds gemaakte boekingen.

Hoe kan ik gebruik maken van een korting?
Als u gebruik wilt maken van een bepaalde korting, kunt u dit aangeven bij het maken van uw reservering. U kunt het telefonisch doorgeven en als u online boekt kunt u een eventuele actiecode, behorende bij de korting, invoeren. De korting wordt dan automatisch van uw huurprijs afgetrokken. Bepaalde kortingen worden automatisch verrekend, zoals de vroegboekkorting en de verblijfskorting.

Zijn huisdieren welkom?
In een aantal vakantiehuizen op Le Lac Bleu zijn huisdieren welkom (max. 2). Voor huisdieren geldt een toeslag van € 5,00 per dag. U dient bij uw reservering aan te geven als u een huisdier mee wilt nemen. Op het park geldt dat honden aangelijnd moeten zijn. Er gelden speciale huisregels voor huisdieren, deze krijgt bij aankomst overhandigd.

Mag er gebarbecued worden?
Op vakantiepark le Lac Bleu is dit toegestaan.

Ik heb een online reservering gemaakt. Is deze nu definitief?
Zodra u een reserveringsbevestiging via de e–mail ontvangen heeft, is de reservering definitief. Wel dient u de (aan)betaling z.s.m. te verrichten.

Als ik via internet reserveer, hoe betaal ik dan?
Maakt u een reservering via internet, dan ontvangt u na uw boeking een factuur. Deze dient u binnen de op de factuur aangegeven betalingstermijnen te betalen.

Ik heb al een reservering gemaakt, maar ik wil nog iets bij reserveren. Hoe doe ik dit?
U kunt hiervoor contact opnemen met ons via info@lelacbleu.nl

Kan ik een optie nemen op een reservering?
U kunt per e–mail via info@lelacbleu.nl een optie aanvragen. De tijdsduur van een optie zal door Bungalow.Net worden bepaald en hangt mede af van het aantal nog beschikbare accommodaties.

Is het mogelijk om meerdere accommodaties (naast elkaar) te reserveren?
Het is mogelijk (op basis van beschikbaarheid) om accommodaties naast elkaar te reserveren. Neem voor het reserveren van meerdere accommodaties (naast elkaar) contact op met ons via info@lelacbleu.nl

Kan ik mijn reservering wijzigen?
De door u gemaakte reservering is definitief. Indien u wijzigen aan wilt brengen, bijvoorbeeld de verblijfsperiode of het verlengen van de verblijfsperiode, bijbestellen van zaken als een handdoeken of kindermeubilair, dient u per mail contact op te nemen met ons info@lelacbleu.nl. In sommige gevallen worden er wijzigingskosten gerekend.

Wanneer u via de website www.lelacbleu.nl reserveert ontvangt u een reserveringsbevestiging van Bungalow.Net, Bungalow.Net handelt in samenwerking met Bungalow.Net uw reservering af namens vakantiepark le Lac Bleu. Zij kunnen u ook helpen bij het beantwoorden van al uw vragen

Scroll naar boven